گالری تصاویر
پیوندهای مهم
  • پورتال امام خمینی
  • دفتر مقام معظم رهبری
  • ریاست جمهوری
  • معاونت امور مجلس
  • نقشه جامع علمی کشور
  • Ministry of Science, Research and Technology
  • صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی کشور
صنعت تبلیغات

 

صنعت تبلیغات

تبلیغات و موانع آن در کنیا موضوع تحقیق در دانشگاه نایروبی بود.

دانشکده تجارت دانشگاه نایروبی در این تحقیق به بررسی توانایی ها و مشکلات عمده در صنعت تبلیغات در کنیا پرداخته است.

گسترش روز افزون و ایجاد پوشش اینترنتی در تمام نقاط کنیا امکان در اختیار گرفتن انواع تبلیغات را برای شرکت های تبلیغاتی مهیا کرده است. استفاده 75% ( طبق آمار وزارت تکنولوژی و ارتباطات و اطلاعات کنیا ) مردم از اینترنت در گوشی های تلفن همراه نیز فرصتی برای تبلیغات است.

همچنین گسترده بودن رسانه ها در سطح جامعه نیز فرصت مناسب دیگری برای تبلیغات به نظر می رسد.

روش تبلیغات خیابانی و جشن های بزرگ و همینطور روزنامه و مجلات بستر دیگری برای تبلیغات است.

در این میان از مشکلات تبلیغات در کنیا به پیشرفته نبودن فرهنگ بومی در ساخت انیمیشن ها و IT   می توان به طور جدی توجه کرد.

ورداتی بودن انیمیشن ها و همخوان نبودن برخی از آنها با فرهنگ آحاد مردم و همینطور ملموس نبودن برخی از آنها از نقاط ضعف تبلیغات انیمیشنی است.

در کنیا, شرکت های توانمند تبلیغاتی, فرصت و بستر مناسبی برای در اختیار داشتن بازار تبلیغات دارند که با یک زمان سنجی و موقعیت سنجی مناسب می توانند بازار تبلیغات را اداره کنند.

فروشگاه ها, معابر, دانشگاه ها, سینما ها, خودرو های عمومی و ... عاری از پوشش های مناسب تبلیغاتی است و همچنان فرصت های زیادی در آنها به چشم می خورد.

 

 

اداره کل ارزیابی و نظارت
سامانه تایید اسناد کنسولی
برای تایید کلیه اسناد کنسولی و دانشجویی اعم از وکالتنامه ، گواهی امضا، تایید مدارک دانشجویی و پزشکی امکان پذیر است
سامانه روادید الکترونیکی
امکان دریافت روادید الکترونیک به صورت برخط در این سامانه تعبیه شده است
سامانه امور کنسولی و ایرانیان
در این سامانه کلیه فرم های کنسولی و قوانین مربوطه درج گردیده است
کليه حقوق اين سايت متعلق است به وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران